Wednesday 30 March 2016

Perubahan Pelajar Menggunakan Sistem PelajarBijak


Perubahan Pelajar Menggunakan Sistem PelajarBijak

Semua ibu bapa mahukan anak-anak berjaya tetapi kadangkala meraka ada permasalahan dari segi anak malas belajar. PelajarBijak cuba menyelesaikan permasalahan ibu bapa dimana disini PelajarBijak direka sepenuhnya bagi mengenal pasti tahap penguasaan pelajar disamping memudahkan pemantauan ibu bapa.

Risau akan anak-anak yang malas buka buku untuk ulangkaji. Bertambah risau bila peperiksaan yang akan datang tak lama lagi. Mari kami tunjukkan sistem kami yang sangat unik dan boleh membuatkan anak-anak rajin nak mengulangkaji. Bagaimana caranya??

PelajarBijak telah membekalkan jadual belajar kepada pelajar dan pelajar tidak perlu fikir nak "study" apa bila pulang dari sekolah. Hanya perlu klik dan jawab di jadual belajar yang tyelah disediakan. Mudahkan??

Bagaimana kami yakin bahawa anak-anak boleh bertukar rajin untuk mengulangkaji pelajaran??

Jawapannya ialah PelajarBijak mempunyai sistem "easy monitoring".
Apa yang "best" sangat dengan "easy monitoring"? 
"Best" nya disini ibu bapa boleh memantau anak-anak. Ibu bapa boleh tahu anak-anak ulangkaji atau tidak hanya melalui warna sahaja. 
HIJAU bermaksud anak selesaikan tugasan manakala MERAH bermaksud anak tidak melakukan tugasan.  
Jadi disini, PelajarBijak mempermudahkan ibu bapa dari segi pemantauan dan apabila ibu bapa tahu tugasan anak mereka berwarna MERAH, semestinya ibu bapa mengambil tindakan agar tidak berlaku lagi warna Merah di tugasan anak.   

Mari ubah anak-anak ke arah kecemerlangan.
"Together With Success"


















  


No comments:

Post a Comment