Sunday 27 March 2016

Anda mahu ke lalauan cemerlang bersama PelajarBijak dengan mudah dan berkesan??

Anda mahu ke lalauan cemerlang bersama PelajarBijak dengan mudah dan berkesan??
Inilah PelajarBijak tawarkan supaya pelajar mudah dapat 'A'.


Bagaimanakah untuk mencipta anak cemerlang lebih mudah bersama PelajarBijak??  Cuba lihat laluan kecemerlangan yang kami paparkan di atas.

1. Time table = PelajarBijak telah sediakan time table kepada pelajar. Jadi pelajar hanya perlu klik dan jawab task yang diberi. Sehari task diberi dalam 2-4 task. Setiap task mengandungi 20 soalan dan yang paling MENGEJUTKAN hampir 20,000 soalan dijawab dalam setahun secara santai.

2. Pematauan = PelajarBijak mempunyai keunikan tersendiri dimana ibu bapa boleh memantau akademik anak sepantas 3 MINIT SEBULAN BUKAN SEHARI! Bagaimana? Hanya perlu lihat melalui warna. HIJAU- Anak selesaikan tugasan task. MERAH- Anak tidak selesaikan tugasan task.

3. Tahap Keupayaan Fokus = Anda boleh tahu secara terperinci  tahap fokus keupayaan anak melalui score yang diperolehi. Jika anak lebih fokus, score yang diperelohi semakin meningkat.

4. Tahap Keupayaan Kelemahan = Anda boleh tahu secara terperinci tahap kelemahan anak di dalam topik sesuatu subjek. Ini dapat menolong dalam persediaan peperiksaan kerana anak tidak perlu mengulangkaji semua topik sebab topik yang lemah sudah dikenalpasti.

No comments:

Post a Comment